Comfort Inn Atlanta Downtown South

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Infos rapides
Arrivée à partir de | 15:00 |
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Départ avant | 11:00 |
Petit déjeuner | Petit déjeuner sur demande |
Animaux de compagnie | Animaux de compagnie interdits |
Enfants | Les enfants sont acceptés dans cet hôtel. |
Commodités
Comfort Inn Atlanta Downtown South : plus d'informations

Comfort Inn Atlanta Downtown South
Situé à proximité de l'Interstate 20 et de l'Interstate 75, le Comfort Inn Atlanta Downtown propose un petit-déjeuner chaud gratuit et une piscine extérieure ouverte en saison.
Évaluations et commentaires
Commentaires des voyageurs
Commentaire : 21 oct. 2024
Date d'arrivée : oct. 2024
Auditeur de nuit du Service Client le 17/10
Réponse de l'hôtel
Commentaire : 24 octobre
Thank you for taking the time to share this five star experience with our management, staff, and future guests. We are delighted to hear that you had an excellent stay with us! Our team is committed to providing top-notch customer service to all our guests. It's wonderful to know that you found your stay peaceful and had a great night's sleep. Your kind words mean a lot to us. We look forward to serving you again and giving you another five star experience.
Warm regards,
Guest Relations Specialist
Commentaire : 21 oct. 2024
Date d'arrivée : oct. 2024
Avis pour ms. Ruby qui travaille la nuit
Réponse de l'hôtel
Commentaire : 23 octobre
Greetings from Comfort Inn Hotel Atlanta Downtown South. Thank you so much for your feedback and kind words regarding the five star service and accommodations that you received during your most recent stay with us! We are happy you enjoyed our meal offerings and mentioned we have a helpful staff. We look forward to welcoming you back on your next visit, and we will be sure to pass along your kind words to Ruby.
Warm regards,
Guest Relations Manager
Commentaire : 1 sept. 2024
Date d'arrivée : août 2024
Évitez cet endroit !
Je vous suggère de rester ailleurs qu'ici!
Réponse de l'hôtel
Commentaire : 1 septembre
Thank you for taking the time to share your experience. I regret to discover that you weren't thoroughly impressed with us during your most recent stay.
I am so sorry to hear that your room was not properly cleaned according to the high standards of our housekeeping staff and that you encountered an odor. This is something we'll bring up to our housekeeping staff to ensure that similar details are not overlooked. Your comments are important to us as we continuously seek ways to improve upon the guest experience in our
hotel.
It is always our goal to give you a 5-star experience, and I apologize for failing to do so. I do hope you'll return and let us show you a far better experience.
Commentaire : 2 août 2024
Date d'arrivée : juil. 2024
Pire service client ils ont annulé notre chambre
Réponse de l'hôtel
Commentaire : 7 août
Thank you for taking the time to share your experience with us. I regret to discover that you weren't thoroughly impressed with us.
Whilst we are saddened to know that we missed the opportunity to serve you, we are concerned to hear about this issue that you encountered with your reservation. In reference to this matter, we ask that you please call us and ask to speak to a manager so that we can discuss this with you right away.
It is always our goal to give you a 5-star experience, and I apologize for failing to do so. I do hope you'll return and let us show you a far better experience.
Commentaire : 24 mai 2023
Date d'arrivée : mai 2023
Terrible, sale et globalement merdique
Réponse de l'hôtel
Commentaire : 25 mai
Thank you for bringing to our attention your experience and comments regarding your stay in our hotel. It is our primary aim to give you a five-star experience and it is disheartening to hear that this is not the impression we left you with and we apologize for failing to exceed your expectations. We take this business very seriously and assure you that management has taken all the steps to make sure that all the rooms are clean and our ultimate goal is to make sure each guest has a comfortable stay. We hope you will accept our sincerest apologies for these difficulties, and I thank you for bringing the matter to our attention.
Très bon emplacement
795 Pollard Blvd SW, Atlanta, 30315, États-Unis|À 2,35 km de Kids Foot Locker
10 attractions touristiquesà moins de 1,97 km
Transportà moins de 7,27 km
Aéroportà moins de 10,79 km
Arrivée et départ
Arrivée à partir de :
15:00
Départ avant :
11:00
Bon à savoir
Les enfants sont acceptés dans cet hôtel.
Animaux de compagnie interdits
Petit déjeuner sur demande
Options pour le petit déjeuner
Petit déjeuner continental
Prix du petit déjeuner
Pour plus d’informations sur les prix, merci de contacter l’hôtel
Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement. Veuillez noter que toutes les demandes spéciales seront satisfaites sous réserve de disponibilité et pourront entraîner des frais supplémentaires. En raison du coronavirus (COVID-19), le port du masque est obligatoire dans toutes les parties communes situées à l'intérieur de l'établissement. Un dépôt de garantie d'un montant de USD 250 est demandé à l'arrivée. Il devra être payé par carte de crédit. Le remboursement devrait être effectué dans les 14 jours qui suivent votre départ. Le dépôt de garantie vous sera entièrement remboursé sur votre carte de crédit, si aucun dommage n'a été constaté par l'établissement. Veuillez noter qu'un dépôt de garantie de 150 USD en espèces est requis pour couvrir les éventuels frais supplémentaires.
Guests must provide own credit card which matches name of reservation when checking in. The hotel will pre-authorize your card and the pre-authorization will be released if there are no extra charges or damage to the room when checking out. Some hotels and room types have special policies, please check with the hotel for more information.-